Live wild ✌️ Die free

så har man skaffat blogg.

Kategori: Allmänt

HejHej, tänkte skriva lite om vad jag har gjort idag.
jag sov hos emma i natt, vi som skulle kliva upp så tidigt idag vi hade ställt klockan på halv 11 men somnade om till halv 12.. hahah, ganska så typiskt mej o emma :)  vi vart klara för repning kl halv två.. så då repade vi med bandet, (för er som inte vet så heter bandet FourFun just nu iaf) vi har börjat repa med en jätte duktig och trevlig tjej signe som spela trummor och vi hoppas verkligen att hon vill vara med i bandet :b så då får vi byta namn till ForFun istället.
iaf efter repningen så for jag hem och åt middag nu när jesper och julia kom hem från cypern igår så är det fullt hus igen.
efter middagen for jag till emma, vi skulle göra en film men vi var lite för lata så vi tog cykeln till stina nilsson och där bakade vi kladdkaka ;b sista veckan jag emma och stina vikström fettar i oss eftersom vi har bestämmt att vi ska ha "godis löfte" hahah, men vi får se hur länge det håller.. jajja ska gå och sova nu så att jag kmr mej upp i morn.. ska på repning kl 12.. och den här gången hos signe, det ska bli riktigt kul (Y)
pusshejs,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: