Live wild ✌️ Die free

skola....

Kategori: Allmänt

hejsan, idag har vi haft klass foto på skolan, såg säkert ut som ett as, men men.. jag slutade kl 2 så det var ju bra!
Äntligen har jag beställt tid till att slinga mitt hår ;b så det blir på tisdag ;)  iaf kl 8 kom stina o stina så jag var med dom, vi gick ut ett tag och stina envisade sig om att hon skulle upp i ett träd så jag hjälpte henne upp, och sen kom hon på att hon var höjdrädd så då började hon skrika as högt och sen så skulle hon hoppa ner och då fastnade hon med armen hahah, så då skulle stina nilsson hjälpa henne så hon tog i hennes fot sen orkade hon inge mer så då släppte hon och då flög båda åt sidan!! hahahah, och jag som bara stod där och kollade jag höll på att dö av garv, sen kom polisen eftersom ddom hade hört oss skrika x) haha, vädligt rolig kväll! (Y) jajja, jag ska sova nu,
pusshej



i miss you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: