Live wild ✌️ Die free

stina 2 år i boden<3

Kategori: Allmänt

hejsan, idag vaknade jag kl 9.. jävligt jobbigt men man måste ju eftersom man måste gå till helvetet på måndag, efter 12 for jag emma och lina till luleå.. jag köpte ett par "vinter skor" och en tunika :) inte så mkt, men har man inte så mkt pengar så blir det lite svårt.. efter det for jag hem och åt middag, sen direkt till emma.
stina har bott 2 år i boden i dag så vi for på ica björnen och köpte glass osv.. sen for vi och firade henne lite x) sen knäppte vi lite kort och nu är jag hos emma och vi ska snart sova ;) ska upp tidigt imorn oxå.. repning kl 12.. ajja ska sova nu.
kanske lägger ut nån bild från ikväll..
pusshejs

Kommentarer

  • anonym ;o säger:

    btw, vilken stina?

    2009-01-20 | 22:28:40

Kommentera inlägget här: