Live wild ✌️ Die free

kul grejj bara

Kategori: Allmänt

tänkte försöka göra min blogg lite roligare, här kommer lite frågor om musiken :) hahah

när bildades bandet: för ungefär 1½ år nu :)
vad heter alla i bandet: Lina bäcklund, Emma larsson, Signe lindahl, Stina vikström, Jill holmgren
vad spelar ni för instrument:
Lina-bas   Emma-gitarr,sång   Stina-piano  Signe-trummor  Jill-sång
vilken låt kör ni oftast: då måste jag nog säga halo, från onetreehill
vars repar ni: hos emma, nere i källaren.. perfekt (y)
hur många spelningar har ni haft sista året: ska jag vara ärlig så har jag ingenaning, men det har varit mycket måste jag säga.
hur länge har du själv hållit på med musik: jadu, det minns jag inte.. jag har nog alltid älskat att sjunga! helatiden 24/7
men i 4an så började jag spela gitarr och göra låtar med emma, riktiga hitar x)
när och vad hette eran första egna låt: haha! i 2an acapella låten hette nog, "jag har fått en vän"
bästa spelningen: jag tror nästan det var brolle konserten, det gick väl bra! men det roliga var att det var så stort man kände sig verkligen som någon. mycket stort minne därifrån!
vem är det oftast som gör dom egna låtarna: mest jag och emma men det kan vara emma och stina elr stina,jag och emma ;b
umgås ni utanför musiken: jaa, självklart. vi alla står väldigt nära varann! 
vill ni komma nånstans med musiken: jaa, det har alltid varit en dröm, och jag/vi ska kämpa till jag/vi är ända där framme där jag/vi vill vara och där ska jag/vi stanna! estet i boden- pite musikhögskola- stockholm!  sen 4an har jag och emma haft målet att om 8 år står vi i globen, ska hålla det ända till vi står där!


kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: