Live wild ✌️ Die free

lule dag(y)

Kategori: Allmänt

hejsan, nu har lovet börjat!  fyfan vad skönt, startade lovet med en tripp till luleå, med emma stina och stina :)
efter det for jag bara snabbt hem och sen tbx till emma, hade en mysig tjejkväll, med filmen titanic.. fy usch så hemsk.. men ändå så vacker, man smälter ju när man ser han! (a)


annars är det väl sådär, lite bråk, men jag orkar jag verkligen inte ta upp det nu när det är jul! heheh (y)
vad händer i morn då, hmm.. emma pratade nåt om att vi skulle ut o åka skoter ! jippie, det har man längtat efter som faan! heheh (y)
vi får väl se hur det blir, jag tror iaf det blir en ute dag, hoppas jag!
nu är klockan halv 2 och jag tror jag ska börja dra mej,
tjohejj,
pusss

you are not the one i thought that you would be.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: