Live wild ✌️ Die free

sista dagen på detta år tyyp,

Kategori: Allmänt

allt har gått så himmla snabbt om man tänker efter, det känns som om jag nyss började sjuan.
ganska skönt ändå! jag vill att det ska gå snabbare på ett sätt, jag vill börja estet nu! nununu!
men resten kan gå sakta.

imorn är det då nyår!  äntligen, jag har längtat!
så här har jag planerat till i morn (:
- sova ut till typ 12
-duscha kl 13
-äta kl 14
-göra mej i ordning, kl 15
- träffa alla, kl 17 
 :') 

idag har jag varit på stan typ hela dagen, först så tvingade emma mej att jag skulle följa henne och köpa ny färg IGEN, suck :)  så hon fick som hon ville, sen efter det kom stina nilsson till mej, då gick vi in till stan igen för jag behövde en ny bh till min klänning ;b 
sen ringde jossan & eve och sa att vi skulle handla all mat tills i morn, så då vare bara att palla sig in en gång till ;s ;b
sen for jag hem igen, åt middag för mej själv.. det vart en pizza x)  sen tog jag snabbaste bussen till emma i björns där jag emma stina stina o lina var.. först färgade jag emmas hår och alla tittade på, sen färgade jag stinas hår och alla tittade på :) jag tkr resultaten vart bra, emma fick brun/rött, jag tkr hon passar i det!  och stina fick lite mörkare blond ^^
jag borde börja ta betalt, hahah ;b
sen efter det myste vi med guitar hero och sen såg vi lejon kungen oxå, stina o stina hann bara se halva.. så till slut vart det bara emma o jag kvar ;b
jag fattar inte, jag och emma är ju helt jävla onormala, där sitter vi och ser på en tecknad film som vi säkert har sett nåra 100 gånger, och så börjar det ändå rinna tårar ner för kinden hahha x) kan man vara känsligare än oss?!
jag undrar det ;b heheh

nu vette fan vad jag ska hitta på, jag är inte trött och klockan är 01,45 ;b och jag har ingen social att prata med, ska jag försöka somna elr ska jag sitta här och nörda tills jag blir trött? ^^   jag tror det blir de första faktiskt ;b
hoppas att john blund kommer snart!

jag känner att han är på väg, så jag säger gott nytt år och godnatt (;


where are you?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gott nytt fucking år sistah :) Hoppas du blir snygg ikväll i klänningen, själv ska jag dra på mig något gammalt. Peace vare med dig. PUSS.

    2008-12-31 | 14:16:18
    Bloggadress: http://jossan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här: