Live wild ✌️ Die free

att allt kan bli så fel

Kategori: Allmänt


ibland önskar man att man kan spola tillbax i tiden..  

hejsan, idag är det en torsdag..  jag lät bloggen vara i ungefär en vecka pga att allt vart så himmla fel.. menmen allt är bra nu! och deet är jag så himmla glad över.
vad har hänt i dag annars..  hmm..  matteprov................... jag fick iaf G ! glad som faan!
hehe, eftersom ingenannan har frågat så frågar jag mej själv..   hur är det annars då jill?
joo nog är det bra med mej, om det är nått smått som händer så förtränger jag bara det.. så jag räknar bort bråk. jag ska vara possitiv! (y)
jag hade en väldigt konstig dröm i natt, har inte sovit speciellt bra.. kanske 6 timmar nått sånt..  och nyss fick jag fan nästan en gråt attack... men det ska vi inte gå in på,
i morn är det äntligen fredag.. i helgen ska jag emma stina och kanske nåån mer? :p åka skrillor på isen! woohoo! skojjsigt! annars vette fan vad jag ska göra^^  mysa med kompisarna:) nejjjj men jusst fan! har ju spelning på lördag! hahah, på uh.. ^^ skojjj!:)  
stina nilsson försöker lära mej att skrika "baa bom" :p hahahhahaha! fan så kul! jajja ska killlllaaa^^ puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    noo woman nooo cryyyy, nonono nowoman no cray.. yeahyeahyeah.

    2008-11-07 | 20:13:52
    Bloggadress: http://Mastahhhh

Kommentera inlägget här: