Live wild ✌️ Die free

en ny dag..

Kategori: Allmänt

ett nytt liv?
hej, idag har jag och stina varit i lule.. fan hittade ingen tröja bara ett par brallor och linne.. ^^ de får väl duga.. ska till lule nästa helg oxå.. har lovat emma dee :)
vad ska man hitta på ikväll? vara med stina o stina kanske, men stina vikström skulle nog och träffa sofie men hon kanske kikar förbi efter de.. det blir väl bara en vanlig hemma myskväll toppen(y) jag vill äta godis de var asigt länge sen jag åt lösgodis!:/ ;b
imorn på söndag ska jag först städa i stugan *suck* sen ska jag göra ordning hos jillen.. sen på kvällen far jag till mami ^^ sen ´på måndag är det skola JÄTTE KUL!
men nu ska jag hitta på nåå att göra..
pusshejs,


smärtan är självfallet, men lidandet är självvalt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: