Live wild ✌️ Die free

härliga lov

Kategori: Allmänt

tjabba, söndag-tråkigt

bara en veckas lov.. det kmr gå snabbt, måste hinna njuta ffs!
idag har jag varit med emma lina stina och watts ^^ vi såg på filmer som vi gjorde för väldigt länge sen.. hahah, ganska kul att se :) sen gick vi ut ett tag.. samuel ville till ica och efter det till linaa.. ^^ 
jag har iaf nyss ätit pizza  mums,  (y)  snart ska jag till pappi.. i morn blire leos lekland med pussgurkan emma x) 
kul snart äre jul ^^  typ bara 2 månader kvar, wooho!
ikväll ska vi mysa innan stina far till ö-vik.. hon far i morn tror jag.. jag måste säga att jag har tapppat väääldigt mkt kontakt med den tjejen, känns inge kul! känns verkligen som om jag och emma glider ifrån henne.. men det känns inte heller som att hon vill vara med oss lika mkt som förut, det kmr bli  jag och emma ´... och stina o stina .. tråkigt!
men om det är det som dom vill så får man väl bara gilla läget......
nog pratat om tråkiga saker, är så jävla less på de! :)

jag tänkte att jag kunde skriva upp vad jag har planerat denna vecka:

måndag: leos lekland med emmis

tisdag: lule elr  kanske bowling 

onsdag: vara med familjen englund från kalix :)
torsdag: passning jeppe med emma elr sam ?
fredag: ikea
lördag: veckans höjdpunkt HALLOWEEN! (Y)
söndag: pluggdag....

egentligen skulle jag ha velat fara bort under lovet, men det vart inget av det.. synd!

jajja nu bäre av till papa.. pusss


i feel it..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: