Live wild ✌️ Die free

då vare söndag igen..

Kategori: Allmänt

hejsan, jag har inte skrivit på hela helgen.. har inte riktigt hunnit så jag får väl berätta vad jag har gjort .. på fredagen så for jag till emma direkt efter skolan vi skulle repa inför spelningen på lördagen.. sen sov jag hos emma såg på step up 1 igen.. :)
på lördagen vaknade vi 9 för klockan halv 11 skulle vi vara på medborgarplatsen ;b vi hann precis.. fick slänga på mej sminket.. men iaf så for vi på spelning på rågraven.. fan vad många minnen som kom upp när man var där.. ;) efter spelningen så for vi till stan och käka på frasses MUMS! ;p sen for vi tbx till emma och sminkade oss igen och sen direkt till lina och hade middag:)  jag emma stina lina .. myyspyys.. och nu är det söndag.. tråkigaste dagen som finns, men jag ska iaf å se på jespers sista fotbolls match! (y) får hålla tummarna att dom vinner ;b
kanske kommer nåra bilder från helgen.. ^^
pusshejs,


i need you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: