Live wild ✌️ Die free

en helt vanlig dag..

Kategori: Allmänt

hejsan, idag har det bara varit en helt normal skol dag.. en helt vanlig tisdag.. jag klev upp klockan 7 var klar kl 8 då emma ringde, så då mötte jag dom och så gick vi till skolan.. efter skolan gick jag hem och bara väntade på mat x)
efter maten for jag med 5 bussen till emma.. jag emma stina o stina skulle å se på fotboll killar 94 ^^ dom förlorade tror jag,, vi frös så jävla mkt så vi for hem till emma efter halvlek där sjöng/spelade vi.. hahah! hade as kul! jag och stina nilsson spelade trummor ;) stinapå gitarr och emma tog sången^^  det vart nobody's wife & we will rock you! hahah,
nu ska jag sovaaaaaaaaa,
pusshejs,


they are not you.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nobody puts jill in a corner.

    2008-09-10 | 17:51:31

Kommentera inlägget här: