Live wild ✌️ Die free

HAHA! EMMA TAGGGGA =)

Kategori: Allmänt

hahaha, tjena =)
på söndag drar jag och emma till fjälls =) (y) ska bli skojjigt!
vi gjorde packnings lista igår, det var väldigt länge sen jag var med emma själv,.. hade kul skrattade en del =)
kommer nog få mycket mer av det eftersom vi har räknat ut att vi kommer vara med varann 3 veckor i rad ;b haha, 
först fjällen en vecka, sen är ju hela min klass på prao så då ska jag gå i hennes klass en vecka, sen ska vi praoa =)  
ska bli jävligt kul (:
jajja,
gårdagen var helt okej, vanlig skol dag, var väldigt fint väder så man passade på att sitta ute lite oxå! 
efter skolan gick jag hem ett tag sen for jag till emma som sagt., var där till ungefär halv åtta då tog jag bussen hem..
var tvungen att hinna plugga oxå, såå då satt jag vid datan och pluggade, vilket inte gick såå himmla braa.. menmen =)
 
idag vaknade jag kvart i åtta, lite sent.. hade en halv timme på mej att göra allt så jag fick hoppa över frukosten idag,.. hade redovisning på morgonen, stod inför klassen och babblade om spanien, gick väl bra =)
sen hade jag äntligen omprovet!  vill inte äns tänka på hur det gick, men får bara hoppas på g!! :s
sen gick jag och stina å köpte en glass på stan, sen gick jag hem och nuu sitter jag här..
ska plugga ikväll oxå, tyvärr..  har hk prov imorn, ska laga mat själv på 60 minuter! (y) lycka till jill ;b
såå jag ska test laga ikväll, får se hur det går!
kommer dock inte kunna sitta vid datan nå för att julia har tydligen ett super viktig grej som hon måste ha datan till.. och det tar ju absolut hela kvällen.. .. =)

kastar in en braa låt, lyssnade alltid på den här med stina typ på sommaren, såå på nåå sätt så får jag mkt sommarkänslor =)

som jag alltid säger lyssna och njut! =)

jadu vad har jag mer att berätta,..  hahah, jag och emma satt och kollade runt på youtube igår och kom fram till massa beatboxare som var grymma, och du tror inte vii vart lite sugna på att kunna göra likadant ;b hahah, ni skulle bara ha hört emma, jag tror jag inte har garvat så mkt på vääldigt länge, var tvungen att lägga mej ner, haha!
och jag är ju så proffsig så jag fick med det på film! =)
hahah, otroligt kul!
jajja, nu ska jag kilaa för att mina "kära" lillebror sitta här och nörda, undra om han kommer bli lika mkt nörd som jag..
peacee ;b

pössssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: