Live wild ✌️ Die free

hhhome

Kategori: Allmänt

hehe, hemma efter en lång helg, =)
tjohej, nu är man i boden igen, skönt faktiskt.. nog för att det har varit jätte kul att vara med emma =)
men familjen blir man less på .. speciellt min lille bror ;b haha, ajja.. det var iaf fint väder 2 dagar!
försökte solaa lite, men vet inte om jag har fått så mkt färg.. lite iaf! är inte likaaa blek som förut! =)
vi har åkt skoter, badat och åkt slalom! (y)
skojjjigt!!  och fyyfan vad vi har ätit! 
åt princip helaatiden!, har säkert gått upp minst 3 kiloo! hahah, känner mej som en tjock elefant elr nå ^^ såå nu blire bara att börja springaa och träna till sommarn! man vill ju inte se ut som ett svullo ;s ;b
skönt det ska bli att få sova ut lite! =)
vad ska man annars hitta på i lovet?
vara med kompisar osv ^^  vara ute mkt! får hoppas att det blir finfint väder så man får chansen att solaa lite! ;b

btw, emma tog ju såklart med sig daa gitarr till arvidsjaur, såå vii sjöng ganska såå mkt! =)
gjorde typ en halv låt, kan bli braa, i think! :)
men vette fan vars jag stoppade texten =) (y) får hoppas jag hiittar den ^^

jajja, vet inte vad mer jag ska skriva =) imorn, ska jag till pappa.. så jag vet inte om jag hinner skriva nå då! vi får se!
pöss!

i'm so happpppy


Kommentarer


Kommentera inlägget här: