Live wild ✌️ Die free

och såå fort gick lovet..

Kategori: Allmänt

tråkigt att lovet är sluut, imorn börjar den roliga skolan! .. fan, har då inte saknat den (;
hmm, veckan börjar med omprov ;s (y) 
jag är fett besviken på mej själv. suck!  
menmen, orkar inte sitta och skriva om skolan =)
har en speelning på tisdag! ska bli vääldigt kul, faan vad jag har längtat att stå på scen =)  bara njuta!
det är nåra tjejer som har typ ett projekt.. det är iaf en gala för cancerfonden!
stefan gunnarsson och daavd kommer oxå spela dära!   jag tror det kommer bli jätte kul, ska blii lite annars den här gången!  ska bli Grrrrymt, hoppas jag =) 
såå ni får palla er dit tkr jag! tror det börjar vid 19 tiden elr nå ;b
vad har jag annars gjort i dag?
städat och pluggat och sånt tråkigt, det är typiskt min söndag! .. alltid likadan, (y)  kom nyss till mami, och stina ska skicka över nå so arbete till mig.. kul, nu börjar jag snacka om skolan igen, herregud. 
jag kan berätta om min lördag istället. 
jag vaknade klockan 11 ! skit skönt att soova, jag gick upp och satte mej vid tvn.. sen for alla utom jag och jesper så då fick jag vara lite social mot han oxå, spelade lite wii  hahah! grymt kul.. sen kom doom och tog över litee, haha.. jesper och doom satt typ i 2 timmar och nördade, då passade jag på att sitta vid datan =)
sen vart klockan plötsligt jätte mkt, så jag kastade på mej vanliga kläder och sminkade mej.. sen vare bara att börja plugga!.. pluggade till mat, åt som en riktig griis!
sen cyklade jag till emma och repade och hade det funny =)
sen foor jag hem såg på tv och fick ont i skallen sååå jag somnade typ as tidigt! 
jajja, ska be stina skicka den dära skiten nu =)
pööössss

music is life!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: