Live wild ✌️ Die free

påsklov- onsdag

Kategori: Allmänt

Tjabba tjena hallå!
onsdaag, vaknade klockan 10 tyyp,.. sov ingee bra inatt.. vaknade typ helatiden, vaknade helt plötsligt kl fem i natt och  var typ jätte pigg, men somnade ändå om till åtta på morgonen, dåå låg jag typ vaken i 2 timmar och sen somnade jag typ en timme och då bestämmde jag mej för att kliva upp, det var lika braa..
ringde lina vid halv elva rååkade väcka stackaren:s :p var inte med meningen! =)

Var tvungen att "passa"  min lillebror i dag, till typ ett, satt typ vid tvn och halv sov,
efter han hade farit iväg med papa o monica såå kom jag påå att jag oxå kanske borde börja röra på mej, typ ta på med vanliga kläder och sminka mej osv..
fick ganska bråttom, men hann iaf.. jag och lina gick en prommis och bara snackade,
sen kom oskarrr  & henka och hämtade upp oss =) for till henka och gjorde en lååt och bara chillllade x) haha, efter det såå for vii in till stan skulle köpa mat på kina för vi skulle ha tjejkväll, det vart mkt tjorv med dee hela, orkar intee skriva om allt dee =) men till slut såå fick vii oss mat iaf!
fyyfan vad hungrig alla var alltså! ;b
efter maten vart det reepning, körde bara nåra låtar till nästa uppträdande =)  sen kom heltplötsligt samuel watts oxå, såå då vart vii det inte riktigt en tjejkväll, vi bestämmde oss för att ta en prommis allihopa, det var sköönt att bara gåå..sen gick vi förbi mejoch då tänkte jag att det var lika bra för mej att kila hem, hade ändå ont i huvet osv.. såå då lämnade dom av mej =) hehe,
imorn ska jag och emma vara lite tokiga, vi ska färga håret på varann, fyyfan! =)  avfärning på mej, kommer se ut som ett jävla as, men ska ju färga annan färg sen, ^^  får hoppas att det blir bra till slut! 
annars vet jag inte vad jag göör!  =)
vad gör jag annars, jag lyssnar på lite musik!
faktiskt martin stenmark =) 
jag tkr han sjunger braa, förut gillade jag inte alls han, men tkr han är bra! ;b

100 år från nu,



jajja, skriver imorn hur det blev med färningen :p hahah (y)
poss!

youu and me bäääjbii =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: