Live wild ✌️ Die free

rolig tisdag!

Kategori: Allmänt

hahah, herregud!
idag har det varit frilufsdag och jag&stina 
var såå dumma så vi tog långprommis till pagla ;b hahah,
Det började med att jag hade sovit hos stina nilsson i natt, och vi tänkte kliva upp tidigt för att hinna göra allt! 
vi skulle ta med oss goda mackor och annat gott, så vi ställde klockan på halv 7, men jaa..
vi kom inte upp förän klockan var typ 7 så då åt vi och tog det alldeless för lugnt, till slut hade vi bara 20 minuter på oss att sminka oss och göra fikat,
såklart tänkte vi att sminket går före så då står man där helt inne i sminkningen och tiden rinner i väg.. 5 minuter kvar tills bussen går får vi panik och börjar klä på oss! 
Varma kläder som in i fan =) och sen går vi till bussen, påväg till bussen kommer vi på att vi inte har nån fika med oss! haha, jag och stina är inget bra team tsm!
men som tur var så hade vi lite pengar med oss, så vi kilade till hemköp och köpte oss lite gott!  
när vi började gå hamnade vi först av alla, men vi tänkte att det är lika braa.. då kommer vi ju fram snabbare, men tydligen såå är jag och stina lite dumma så vi tog den absolut längsta vägen! medans alla andra typ gick 3 km!  hahha! 
vi tyckte att det var lite lite folk bakom oss, men vi som trodda att vi var super snabba (y)
till slut kom vi fram till pagla där vi skulle fika, alla andra hade redan börjat gå tbx eftersom vi kom så sent dit.. men men, lärarna var iaf glada! =)
påväg hem hade både jag och stina fett ont i fötterna!  tog min mammas skor som var för småa, haltade bort till vittjärv? x) hahah, och fick sitta i snön och vänta på en buss i 1 timme! (y)
gick hem tiill min pappa för att hämta emmas mammas cykel som jag hade lånat ;b (förlåt)  och for hem till stina var där och pluggade svenska ett tag,
sedan haltade/cyklade vi till ica och köpte en glass och sen till emma för att lämna cykeln, haha, haltade tbx till stina och sminkade oss riktigt fult! och knäppte kort, (kanske lägger ut nå kort så småning om från det) =)
nu ikväll blir det Pluggg!  har svenska och tyska prov denna vecka! ;s :p
jag fick ig på kemin :/  besviken jag är, jag är såå jävla slarvig!! måste skärpa mej totalt nu!
vill inte sänka mej i nå ämne =(  jajja, nu ska jag dra mej,

pusss;**

snart fjällen med emmis :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: