Live wild ✌️ Die free

snart påsklov! (y)

Kategori: Allmänt

fan vad skönt med påsk snart!
sista veckan! hoppas det går snabbt :)  mitt påsklov kommer börja med att jag, emma, mamma, bosse och jesper kommer vara borta i typ 4 dagar ;p från fredag till måndag tror jag det blir..
det ska bli skönt att fara bort ett tag faktiskt =)
sen blir det väl musik och kompisar för det mesta ;b

förlåt om jag har varit så dålig på att skriva förra veckan, som sagt såå orkar jag inte gå in på datan så ofta när jag är hos pappa, men jag ska försöka bättra mejj =)
igår vad det "ungdomensdag" .. på dagen var jag med stina emma lina och vi var på cheer dm =)
 sååg signe med hennes lag! dom vannn =) trevligt trevligt.. 
efter det var det bara att fara hem och äta och sminka sig,
klockan halv 7 skulle vi vara på soundcheck, gjorde bort det och kilade sedan över till min mama.. var dära tills halv 10 ungefär :)
då gick vi till forum och kollade på 2 band uppträda sen var det våran tur.
var typ inge nervös faktiskt,  otroligt skönt  =) jag tkr det gick braa, ganska såå nöjd iaf ^^
sen drog vi hemmåt.. slöade framför tvn och sen somnade jag as tidigt,  jävligt skönt ^^ 
stöör mej som fan att jag inte har fått upp en rullgardin i mitt rum ännu!, vaknade halv nio av att det var förjävligt ljust! (y)  såå då var det bara att kliva upp,,
hade tänkt åka skoter med emma idag, men min "kära" far sa nej till det.. .. så det vart en städ dag,
tyyyypiskt söndagar.. fast det var ju kul att stina nilsson kunde kika förbi ett tag,
gick en prommis med henne och babblade i massor =)
sen vare ´middag =) sallad, jag borde börja banta och tränaa ^^  fast jag är såå jävla slöö.. så det skiter sig nog..
jajja, hörs!
pusss ;-*

bytt band namn- lifesentence !!



Kommentarer

  • oskar säger:

    hopppaaaaas spelnigne gick super bra ; ) synd jag inte kunde se den..har det iaf bra har borta i london; ) Pusssssssssssssssss!

    2009-04-05 | 23:43:31
    Bloggadress: http://kekkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: