Live wild ✌️ Die free

a new day

Kategori: Allmänt

jahapp, idag är det tisdag.. har fan inte planerat nå den här veckan känns de som, tråkigt!
Emma den jäveln skulle ringa o väcka mig i morse, men nejnej inte ringde hon, så jag vaknade halv 12.. inte bra!
jag som tänkte fara ut o springa, menmen..
jag funderar på att ta en prommis till björns senare, för jag ska ändå till emma och jag har ingen cykel och ingen skjuts så det kanske blir bra!
jag behöver röra på mig.

Men iaf, efter att ha sovit alldeless för länge drog jag mig upp ur sängen, åt frukost, slängde på mig kläder och gick till emmas jobb för att underhålla henne lite, vilket jag är otroligt bra på! =)
haha.
så som sagt ikväll ska jag vara med emma, vi ska försöka hitta på nå, kanske repar lite eller bara umgås med nån?
om någon har tid och vill, we'll see!
jag har suttit här och funderat på vad jag ska göra med mitt liv till hösten, och jag har kommit fram till ganska så mkt faktiskt.
- färga om håret
- shoppa grymt mkt. jeans, tröjor, linnen, smink.
- göra hål i naveln
- göra ett till hål i örat
- börja springa 3 gånger i veckan.

hahah, så det tror jag blir bra, om nå av det händer..
Nu ska jag fan ta och städa mitt rum, ser hemskt ut! sen ska jag fan ta en prommis till björns.

pusss

Kommentarer

  • balle säger:

    din lilla hermapa!

    2009-08-12 | 07:47:09

Kommentera inlägget här: