Live wild ✌️ Die free

ännu en ny vecka

Kategori: Allmänt

gud, alla veckor går ju så jävla snabbt, snart börjar man skolan igen.
toppen! jag längtar ju verkligen sååå jävla mkt!  usch.
nu ska jag verkligen njuta av dom sista veckorna, men jag tycker faktiskt jag njuter ganska så mkt, lk var roligt. om vi hade varit mer folk hade det varit roligare menmen, alla var ju typ borta såå ..
torsdagen var nog ändå roligare, =)
men slänger ut nåra bilder lite senare.
idag har jag iaf typ slöat, varit hos david spelat in några refränger osv, sen nu ikväll har jag bara varit med mina zööta kompisar, gjorde inte mkt.. tog de lugnt, pratade lite osv!
imorn ska jag först på stan, sen till badet.. på kvällen får jag se vad som händer, något kul iaf!
nu ska jag ringa sötnosen lina och prata lite.. men skriver väl imorn!
pussss


alder m, emmzor =)

emma pressar liite ;b

Lk, lördag

Markus fagervall!

Kevin,  jag tyckte fan att han hade blivit rund ;s men bra var han!

tummen upp för sockervadd!  kollade i kors jappp ;b nice

ullis o emmis =)

Kommentarer

  • Oskar säger:

    så söt tjej du e:)

    2009-08-04 | 08:33:26

Kommentera inlägget här: