Live wild ✌️ Die free

årets sommarlåt o årets sommarbild!

Kategori: Allmänt

 årets sommarlåt!

Kelly clarkson- my life would suck without you

får massa sommar minnen av den! därför lyssnar jag på den helatiden ändå fast den är utnött.

imorn är det alltså SISTA lov dagen. och jag ska städa?! bra avslut elr vad? ^^

ska fan i mig sova länge iallafall. vägrar att kliva upp före halv 11. men lovar att pappa väcker mig 9. han sa att han typ skulle göra det.. suck ^^ 
 
alltså, i år ser jag inte ett dugg fram emot att börja skolan, förra året vare ju som ändå helt okej.
men nian vill jag bara hoppa över egentligen, vill börja estet direkt.
kommer kännas tomt utan Lina, och det kommer säkert bli förjävligt mycket plugg o skit. och det känns inte ens ett dugg roligt att vara störst på skolan, who cares?

Låt mig hoppa upp en klass?
lär vara ganska så död på måndag iallafall. hoppas vi slutar tidigt! eller det lär vi ju göra, första dagen är alltid helt okej.
sen börjar allt skit.. (y)

men nu orkar jag inte skriva nå mer om skolan.
Jag är trött som ett as, men orkar inte gå o lägga mig.. sjuk jag är!
men mitt rum är alltid så kallt och då känner jag mig bara så ensam, fast då brukar jag slå på en skiva elr nå så känns det inte lika ensamt.. Music is Life!


Ja juste, här kommer årets sommar bild oxå!


Nu ska jag kilaa, vi hörs!

pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: