Live wild ✌️ Die free

måste skriva en gång till =)

Kategori: Allmänt

Nu är jag fan stolt!
kvällen har fan varit riktigt bra för mig!  cyklade upp till toppen av nå jävla berg^^ 5 km uppåt!  jobbigt så in i helvete!
men skönt när man var uppe, och skönt att bara rulla ner =)
var mysigt, grillade och bara hade det kul!
var dock inte där så länge, vart så himmla kallt o blåsigt så vi kom ner till björns igen vid kanske 10, då for bara jag signe och lina till lina, för emma skulle sova hos rasmus och alla andra skulle väl någonannanstans ;b
vi hann knappt komma in så ringde david, gick ut o snacka med dom ett tag och sen åkte vi lite bil oxå =)
trevligt, trevligt!
kastar ut nåra bilder från ikväll oxå!

japp, här är vi glada! =)
så otroligt gullig regnjacka jag har på mig! love.se =)

vi är så söta! stolta att vi kom upp! =)

zööt muppar! fin utsikt=)

har tvingat linaa att skicka nåra, eftersom min kamera fortfarande är sönder..... sur jag är!
emmas gick oxå sönder idag, otur vi har!

Nee, nu är det snart dax för mig att gå o sussa, vi hörs!
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: