Live wild ✌️ Die free

Nu är jag på G

Kategori: Allmänt

hejsan hoppsan!
nu har jag kommit igång med träningen, känner att det går bara bättre o bättre för varje gång, och det gör så att jag får mer ork att fortsätta!
idag sprang jag  7km + 20 situps! oj fy så yr jag är, hah^^
dålig kondis, usch! nemen det ska vi ändra på!
iallafall, min dag kommer se ut så här:  nu ska jag duscha sen äta middag cykla till emma och där möter vi väl alla andra och då ska vi ta cykel tur upp på berget =) grilla osv, det blir nog Jag, Emma, Lina, Signe, Pontus, och kanske tim o nån mer!
Jag och emma har ju bestämt att vi ska planera hela veckan så att vi är upptagna varenda sekund, måste ju njuta nu!
hah, har inte hunnit så långt behöver lite hjälp på vad man kan göra!
men så här långt har vi kommit:

tisdag, på dagen: inne badet
tisdag, kväll: vara med emma lina signe och david

onsdag, på dagen: springa/pilates/basta
onsdag, kväll: repning/glass ätning/film time

torsdag, på dagen: lule shopp dag!!
torsdag, kväll: grilla m, pontus gäääng

fredag, på dagen:bowling 
fredag, kväll: springa?

lördag, på dagen: färga o slinga hår
lördag, kväll: ??
söndag, på dagen: ??
söndag, kväll: ??

ser ganska bra ut? =)
nee förfan nu måste jag duscha och sen städa rummet och packa för nu ska jag till pappa ikväll....
kanske skriver senare ikväll eller imorn!

pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: