Live wild ✌️ Die free

om du bara skulle kunna förstå

Kategori: Allmänt

när var det sista gången du sa jag var bra på något?
när var det sista gången du sa att du älskar mig?
när var det sista gången du var stolt över mig?
jag minns inte det.
har du någongång sagt att du älskar mig?  många frågor snurrar i huvet, .. Är det så här du vill ha det?  Kan du någongång försöka förstå och lyssna? När vill du egentligen lära känna mig? 
jag orkar bara inte känns denna känsla på kvällarna, jag hatar det. men jag har lärt mig stänga allt inne hjälper inte.
till slut pallar inte kroppen.. och det jobbigaste är att känslan kommer fram när man är helt ensam och då försvinner den fan inte. att känna att man tappar orken och bara vill falla ihop, inte alls roligt.
jag hatar att vara deppig.
det finns dom som vet exakt vad jag snackar om, sen finns det dom som helt enkelt har det för bra för att kunna förstå.
ska vi byta liv i en vecka?
nej, det tror jag ärligt att du inte vill.
men jag är glad att jag har kompisar som ställer upp för mig och som alltid finns här när jag behöver dom.
Det är ni som ger mig kärlek, känslan att bli älskad! tack!

Kanske ska orka skriva några rader om vad jag har gjort idag, på dagen var jag på alder med mina kompisar, kom hem till mat, lagade maten själv och åt den själv. stack till bosse vallen och såg match som slutade 2-2 tror jag ^^
sen for vi till emma och hade det trevligt, gjorde fika, snackade och tog de lugnt..
Nu vet jag inte vad jag ska göra, sova? men jag är inge trött..
ska väl ändå gå och lägga mig, vänta på john blund!

puss

In my shoes, just to see, what it's like to be me
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it'd be like to
Feel your pain, you feel mine, go inside each others minds


Kommentarer

  • Lina säger:

    Om du tvilar en sekund. Så finns jag alltid här! Till det sista andetaget! För en hundradels sekund. jag gör vad du begär! Till det sista andetaget<3

    2009-08-06 | 14:06:14
    Bloggadress: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här: