Live wild ✌️ Die free

Shoppping imorn!

Kategori: Allmänt

fan vad jag har längtat efter att få shoppa!
äntligen!=)
ska upp skit tidigt imorn, sucksucksuck.
men jag ska ju upp till nå roligt så! =)  hah, det jag ska köpa är iaf:
- Jeans
- Någon snygg lite tjockare höst tröja
- Skor
- Smink
- Nya linnen och tunikor!
- Hårfärg
- Bh

Alltså, som ni ser så behöver jag ganska så mkt! men jag har ju inte shoppat på typ ett halv år så det är dax att rensa garderoben hemma nu!
jajja,
idag har jag varit ute o sprungit, vart typ nästan 5 km =) vart inte så trött faktiskt, tror det blir längre sträcka nästa gång!
sprang med signe o emma! nicenice.
Och ikväll har vi repat, men vart inte så mkt rep, skrattade mest.. men det var oxå kul!

Nee nu ska jag kilaa, slänger ut en grym låt! =)



så grymt bra live o allt!
Kelly clarkson- never again
Lyssna och njut!


hörs imorn!
pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: