Live wild ✌️ Die free

sista helgen....

Kategori: Allmänt

och nu är sommar lovet slut.
jag tkr ändå att jag har hunnit med typ allt som jag har velat, kanske inte vart exakt som jag tänkt. men ändå roligt!
jag skrev en lista på allt jag ville göra i sommar och jag har fan gjort allt utom en sak.

Nu sitter jag och kollar lite på youtube, hittade nyss en ganska så bra kille, som sjunger och spelar gitarr!

ganska bra covers tycker jag!

ikväll ska jag vara med Lina och Signe, vi ska typ cykla oss in till stan och köpa glass!
sen får vi se vad vi hittar på, ska iaf inte sitta hemma =)

gårdagen vart helt okej, färgade håret på emma, fint tyckte jag de vart! (y)
jag börjar ju snart vara proffs på att färga hår. jag är sur för att jag inte sparade lite pengar så jag oxå kunde färga, jävla piss!
jag börjar ju få sån jävla äcklig utväxt, jag funderar på om jag ska ha brunt eller om jag ska färga lite ljusare osv?
har nästan lust att färga det ljusare, för nu har jag kämpat hela sommaren för att få de ljusare så det skulle kännas lite piss att färga tbx det mörkt igen.
men vi får se vad alla andra tkr.

Åh, vad sur jag blir att min kamera är sönder, men får klara mig tills jag har fixat en ny.

Vad ska jill hitta på nu då?
jag kanske ska ta och göra om min framsida här på bloggen, börjar bli lite tråkig, och när man har tråkigt äre kul att göra nå så tider flyger iväg.
jag fick nyss ett erbjudande om att följa på jespers fotbolls match, men jag orkade inte..  kanske ändå skulle ha farit, kände mig lite taskig mot jesper.. ;s menmen, nu är det försent.

Nee nu vart jag för tråkig. vi hörs!

pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: