Live wild ✌️ Die free

someday

Kategori: Allmänt


Yes! ikväll gjorde vi klart en till ny låt! jag tror ärligt att den kan bli riktigt grym.
eller jag hoppas det, är iallafall nöjd =)
Det går faktiskt ovanligt bra för oss i bandet nu, det typ rullar in nya låtar, både egna och covers! 
och sen ska vi ju få spela in allt oxå, längtar!  
skaffa myspace ska vi oxå göra, och youtube. men det är ju enkelt att fixa (y) 
är så grymt sugen på att få stå på scen, ojojoj =) 

btw,  Grattis daavidd! =)
 
Imorn har jag sagt åt emma att hon ska ringa o väcka mig klockan 10, jobbigt kommer det bli. men jag måste ju förfan börja göra saker på dagarna!
får se vad som händer imorn på dagen, men bra att jag iaf vaknar så jag inte sover bort hela dagen ;b
På kvällen blir det nog repning, och sen kanske någon film eller nå sånt.
nått roligt iaf!
Nu ska jag snart sova tror jag, skönt!

pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: