Live wild ✌️ Die free

tråkigt jag skriver..

Kategori: Allmänt

hallo, länge sen jag skrev ordentligt..har bara inte haft tid, och egentligen äre väl bra att jag inte har haft tid med datan nå? =)
men nu tänkte jag inte skriva om vad jag har gjort alla dagar, jag slänger ut bilder senare i inlägget så får ni checka vad jag har gjort istället, kanske lite roligare

men idag har jag iaf varit på alder med emma o david, sen nu på kvällen firade vi david i förskott, lina far ju bort en vecka så vi firade han nu så att hon skulle hinna vara med! =)
det var trevligt!  kommer lite bilder från de oxå!

imorn blire att vakta lillebror heladagen, typ laga mat o skit, Jippie (y)
får inte fara till alder om det är fint väder, fattar inte hur jag ska klara mig, fan! ^^
Måste tvinga emma att hon oxå ska stanna hemma, så kan vi kanske iaf gå och ta ett dopp på björnsbadet!
annars blire väl att stänga sig inne en hel dag..
ihelgen hoppas jag på att det blir stugan! men vi får see vad det blir ! :b


snygg brillorna på björknäs!

zööt stina på björknäs!

godmorgon sverige!  ren spegel (y)

jag o emma på alder!

nice

jag o samme! =)

Lina, Jill,Emma <3

Kärlek! <3

lovelovelove<3

jag o davve!

Älskar er!

Härligare kille får man leta länge efter! =)

super söta! <3 love you so much!

nu ska jag kila mej i säng!
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: