Live wild ✌️ Die free

Äntligen lov!

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!

Idag är det tisdag
och det betyder att det var sista dagen i skolan innan jul lovet!
Dagen bestod inte av nå lektioner utan först såg vi på Innebandy cupen alltså finalen, som stod mellan 9:3 och 9:5 Såklart hejjade jag på 9:5 eftersom att dom är klart bäst!
Men tyvärr så förlorade dom, oväntat men så blev det. och ni skulle ha sett emma efter det, så himla sur!
till alla ni som inte vet är emma en riktigt otroligt dålig förlorare.
Kan ge ett litet exempel: När vi var i linas stuga förra sommaren så spelade vi spel och jag vann, emma kom typ 2a elr 3a och då blev hon helt förstörd, hon tog alla tärningar typ 5st och kastade dom allt vad hon hade mot mig, sen skrek hon typ ba: Det var meningen att dom skulle träffa dig jill! och sen tog hon några skor i handen och gick utanför stugan och kastade skorna allt vad hon hade i väggen! Hahah.
Minnen minnen, och jag kan då säga att hon har varit värre. Så ni kan tänka er idag.. hon var sur.
Men som tur gick det över efter ett tag : ) haha, hon är allt gulllig hon!

Iallafall, efter vi sett innebandy matchen så gick vi upp till nå klassrum och fikade lite och sen fick vi våra betyg.
Jag vet inte, det känns som att jag inte vill säga nått om betygen faktiskt, klart jag blev ju inte arg för att jag hade dåligt elr nå sånt, men jag förväntade mig mer. så därför blev jag bara lite besviken.
Hade hoppats på några mvg:n men jaa, jag har iaf fått förklaring att jag kommer få det till våren i ganska så många ämnen hoppas jag på!!
Men jag fick iaf, 11st Vg:n, 1 Mvg och 4st G! och min plan till våren är att få 7 elr 8 mvgn och resten vg utom matte för där vet jag att jag bara klarar G ; )
Så då får vi se hur det går. men jag är ju ganska så jävla envis så jag tror faktiskt att jag kan klara det!

Efter skolan gick jag på stan med emma och rasmus, rasmus skulle köpa present åt hans bror!
jag träffade även david på stan ett tag : ) och linaa oxå!
Sen tog jag 12 bussen hem till papa, åt mellis och tog det lugnt ett tag, sen kom pappa och jesper hem så då blev det mat, ganska tidigt typ Kl 4 elr nå sånt. Direkt efter det följde jag pappa först o lämna jesper på hans innebandy träning sen for vi och handlade stor handling! allt gick på 1500kr så det blev endel mat ; ) haha.
snacka om att man kommer äta sig riktigt fet under julen! fyyfan. :s inte bra!
Sen for vi och hämtade jesper från träningen och sen hem!

Jahapp, sen var det dax för att klä granen, och det är ju alltid lika kul -.- haha, Det slutar med att jag står och gör allt, För på senaste åren har pappa sagt att han inte ska stoppa upp nå utan att vi ska få lära oss att göra det.
Och då är det så att jag har två store syskon som är lama i huvet. och då menar jag verkligen det.
Dom kan inte stoppa upp ljusen på granen!! haha. Så jag har fått göra det i tre år i rad nu.
Suck! och det blev desamma i år.. fast den här gången klarade julia till o med att hålla i ljusförpackningen medans jag stoppade ut alla!
Josefine satt mest ner och bara predikade om vad jag gjorde fel och vad som var fult, men jag kan då säga att jag tycker det blev jätte fint!
Granen vi hade i år var oxå jävligt fin faktiskt!
Så nu känns det ännu mer som att det är Juuuul i vårt hus! har gått och sjungt helaa dagen på julsånger och har varit hyffsat positiv.. utom när vi klädde granen, får alltid utbrott då! hah. menmen =)

Jag sitter just nu och lyssnar på en gammal låt som jag älskade förut, och jag börjar älska den igen.
Det är lite jaa.. vad ska man kalla det, emo? elr jag vet inte. men jag tycker den här låten är grymt bra!
och det är den!

Det är jag älskar med den är hans röst, och absolut hans känsla i när han sjunger!
Jag och Emma har börjat tänka på att vi måste utveckla känslan när vi sjunger, det är jätte viktigt och de hörs speciellt mycket när man spelar in tycker jag! Sista inspelningen vi gjorde kan jag då säga att jag inte hade någon jävla känsla i rösten alls! Ingenting. nothing. men det var oxå därför att det kändes stressigt, gjorde sången utan att göra en omtagning osv.. så ja.. Men iallafall så har han Otroligt underbart mycket känsla!
det är det som gör att låten blir så otroligt bra!


Nej, nu ska jag dra mig!
Höres!

Pusss


I need you here right now..

David;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: