Live wild ✌️ Die free

You found me.

Kategori: Allmänt

Torsdag, äntligen slutet på veckan!
Skönt som satan.

Idag har det varit en väldigt lång och seg dag, har haft matte diagnos.. jag säger TUR att det bara var en diagnos och inte ett prov, jag kunde ingenting. absolut noll!
Har matte prov nästa vecka på onsdag så då får vi se hur det går ;s måste verkligen plugga mkt till veckan.
Sen fick jag också tillbaka Tyska provet! skit nöjd faktiskt, jag trodde det skulle gå jätte dåligt eftersom jag inte hann plugga nå mycket.
Jag fick starkt Vg! toppen. 85/98 jag tror 92 eller nått var Mvg så jag var ju inte så himla långt bort :)
hoppas att jag iallafall får ha kvar mitt vg i betyget!
nog om plugget!

Efter skolan tog jag ljuså bussen hem som alltid.. satt med Signe, Lisa och Linnea och dom ville så himla gärna åka hela vägen till ljuså bara för att kolla hur det ser ut dära (jag har ju aldrig varit där) så jag tänkte att jag också kunde följa med!
hah, det blev en toppen resa, jag måste ju få säga att jag bara älskar lasse lindgren! haha. han är ju så skön.
han skrämde oss så att vi skrek allt vad vi hade säkert fyra gånger, och det tyckte han var jätte kul.
Men det bästa var ändå att han skjutsade hem mig ända till mitt hus!
hahah! så himla härligt, ända fram alltså.
Helt underbart, min dag blev då helt plötsligt jätte bra.

När jag kom hem började jag nästan direkt att laga mat till folket i huset, tror jag nästan gjort det alla dagar i veckan, eller jaa iallafall många dagar.
Får dock utbrott på dom andra som inte ens klarar av att duka elr komma när man ropar att det är mat.
tål inte det!
Jag har en 10 årig bror som inte kan gå själv knappt, han beter sig som en handikappad unge.
blir galen på han ibland, är dock inte hans fel att pappa och mamma uppfostrat han som en bäääjbi!
så det får man stå ut med.
kan inte ens stoppa undan sin tallrik i diskmaskinen. Oh Herregoood!

Nu ska jag snart bara kasta på mig lite smink så jag inte ser allt uschig ut och sen ska jag till radion!
Ikväll tror jag inte vi har nått speciellt tema, så ikväll får man nog ringa in om man vill också ;)
98.2 !!!
LYSSNA PÅ OSS : )

och imorn är det ju lucia uppträdande på sanden skolan! 
ska ju uppträda där med bandet, Linaa kommer ju också dit! 
vi ska köra en egen låt! ska faktiskt bara köra en låt, de lät lite som att sören ville att vi skulle köra mera låtar men vi känner att vi inte har så många låtar som passar till lucia osv, så det får räcka med en låt!
Jag Emma och Stina vikström ska även vara "änglar" i luciatåget =)
måste försöka hitta luciaklänningen ikväll osv! och imorn måste jag komma upp tidigt, för vi måste vara tidigt på hildurs för soundcheck osv!

Och i förrgår hann jag ju göra en liten annars header om någon märker det ;)
jag har ju dock samma "låt texts citat" fortfarande, men jag älskar den raden så den får vara kvar!
bara därför ska jag slänga ut låten "never say never"
 
Älska The Fray!

Nu ska jag kilaa och sminka maag!
Höresssss.

Pösss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: