Live wild ✌️ Die free

i'm a believer!

Kategori: Allmänt

YESYESYES! vad var det jag sa?! ända från början sa jag att Erik skulle vinna, och jappp! fyfan vad skönt. otroligt!:)
Erik is the best!

där får ni dom låtar jag tycker Erik gjort bäst!
nog för att jag tycker att han har gjort precis ALLA låtar grymt bra, men om jag måste välja så gillar jag dom mest ;)


Min kväll har varit bra, mysig fredags kväll tycker jag ändå!
Tog det bara lugnt såg Idol såklart och sen snackade vi mest :) det blev Jag, Emma, Lina, David, Signe och Adam =)
fast adam for dock efter ett tag, så då blev vi en mindre.

Annars har min dag varit helt okey, Hade ju lucia uppträdande, det gick faktiskt bra! var inte ett dugg nervös eller nåt! var som att stå och repa i emmas källare, grymt skönt!
sen for vi ju även och lussade på Röda korset! det var trevligt =)
Efter det fick vi sluta, så då for jag hem till emma och var där till mat.
Sen blev det maaat (höjdpunkten på min dag) och sen duschhh o sen kom grisarna ;)

Imorn har jag planerat upp min dag redan, först ska vi och se signes cheer uppträdande! sen ska jag förbi mamma och hämta klänning till kvällen.
och sen blire bara hem och göra sig i ordning och sen drar vi till Älvsbyn!
får hoppas  att spelningen går braaa!

jag har äntligen fått lite bilder från henrika sen Grekland / mytilini / lesbos !
så här får nii se någraaa!

typ från vårat fönser, väldigt vackert!

Jag und joolia!

niceee


fanns att plocka vid polen typ haha! gott!
'
Sööt-bullan!

så otroligt vackert, taget från ett litet mysigt café!


Villll tillbakaaaa!
Ge mig sommar!

Nee, nu ska bullan sitta vid datan och jag ska sovaaaa!
har längtat så himla mycket efter att bara få lägga mig och sova ut. Älska att sova alltså!

Sovgott! det kommer jag göra ;)




Ingen ser och ingen vet
hur du lyser och hur du fångar
upp min skugga när jag är svag ;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: