Live wild ✌️ Die free

Myskväll med tjejerna!

Kategori: Allmänt

HEJ!

Det är fredag och jag är på toppen humör faktiskt! : )
har inte så mycket tid på mig att skriva så det blir ett kort inlägg today!
Jag ska nämligen ha tjejkväll, Vi har kommit på att det var otroligt länge sen vi hade sånna kvällar så vi tänkte att det passar bra ikväll!
Jag, Emma, Lina, Stina och Stina ska till badet och bada först =) sen ska vi och hyra film o köpa godis och fara till någon och bara mysa, snacka skit osv : )

Skolan idag har varit helt okej, fick reda på lite betyg osv, På tyskan behåller jag mitt Vg vilket jag är väldigt glad över trodde faktiskt inte att jag skulle få ha kvar det, På Engelskan fick jag Vg och där blev jag riktigt överraskad har nämligen inte alls jobbat speciellt bra där.. fick bara G på provet osv så är skit lycklig över det. På So:n blev jag som lite smått besviken faktiskt föratt det är ett av ämnerna som jag kämpat för ett mvg på.. Men där fick jag Vg på allt och mycket starkt vg på historia, hon sa om jag fortsätter som jag gjort kommer jag absoult få Mvg till våren. så det känns ju iallafall braa!

Fick sluta tidigare idag också, vilket var väldigt tur, hade grymt ont i huvet när jag kom hem, Och det bästa man kan göra när man har migrän är att släcka överallt och sova ett tag så det passade jag på att göra!
Så när jag vaknade hade jag inte lika ont iaf, nu är det nästan över! skit skönt, för jag orkar inte gå runt ikväll och vara tråkig bara för mitt jävla huvud.. =)

Jaja. nu måste jag kila om jag ska hinna detta!
Kanske skriver någon rad senare ikväll, beror på. ska sova hos emmis också!
Annars så får jag väl skriva ha de så bra ikväll, och godnatt :b

Pussss!

you and me ;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: