Live wild ✌️ Die free

Snart 2010

Kategori: Allmänt

Alltså, 2010 .. det låter inge snyggt tycker jag?
Passar som inte in!

haha, aja.
Tjena mittbena!

Idag är det en Onsdag, och dagen började med att jag och mina kompisar skulle palla oss in till stan och fika på opalen!
Det blev lyckat, efter att ha fikat i kanske en timme, gick vi runt på stan lite.. gick förbi magi och testade lite klänningar men hittade ingen, elr jo jag hittade en.. men den köpte stina nilsson : ) haha, typiskt.. men jag tänkte att om magi är öppet imorn så springer jag dit och köper klänningen fast i en annan färg, hoppas att inte stina bryr sig om det :s :)
Får se om jag ens passar i den. Hoppas magi är öppet imorn! annars blir jag ledsen.
Jaja.

Efter vi varit på stan så for jag emma och lina vidare till Sun tan och solade! så man inte ser ut som en blekfis imorn!
sen for vi vidare hem till Emma, jag hade/har så otroligt jävla ont i min mage så jag vill bara dö.
Vi skulle försöka repa hos emma, gick väl bra! utom att jag knappt kunde sitta upp :) men det ska vi inte gnälla över.
Nu kan vi iaf alla låtar som vi ska köra imorn, vi ska ju chill-sjunga lite på nyår. Bara jag emma och lina!
har gjort ett litet medly med ungefär fem låtar och sen ska vi även köra 4 andra låtar!
bara covers! utom en jätte gammal låt som vi skrev i 6:an :) haha, ska bli roligt att upptäda med den lite!
Understand us heter den, och den skrev vi ju såklart till killgänget som vi alltid var med i 6:an, vi tyckte dom var riktigt idioter, haha.. det kanske dom var också? eller jaadu, jag kommer inte ihåg. Alla var typ kär i alla iaf!
Roliga tider att minnas! Herregud.

Nuu sitter jag här och pratar i telefon med lina, ska snart kila i säng!
Sitter även och lyssnar på en gammal låt som jag tycker är jätte vacker, älskar hans röst!
haha, tycker jag älskar mångas röster, men jaja!



Nu orkar inte jag skriva mer. Ha ett gött nyår!

Sovsött. PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: