Live wild ✌️ Die free

Snart äree juuuuul

Kategori: Allmänt

tjenamittbena!

Jag känner mig som en liten unge igen, det var väldigt länge sen jag längtade så här mycket till julafton!
hah, jag tänker helatiden på det! och jag har för första gången på flera flera år julkänslor i hela kroppen : )
känner mig ovanligt glad även om det är söndag!
Idag vaknade jag ungefär klockan elva av att jesper och mama skrek att det var dax att vakna.. men jag låg kvar i sängen och såg tv till typ kanske ett eller nå sånt.
Sen gick jag upp och gjorde mig två mackor, kunde knappt äta en macka innan jag var mätt som ett as.
jag tror ärligt att min magsäck har krympt ganska så mycket! vilket är bra tror jag? :b för det känns som att jag måste gå ner några kilon nu innan jul för efter jul och nyår kommer jag att ha gått upp minst 4 kg! Haha. hemskt men sant!
Men det känns ändå bra för jag och emma ska ju börja träna efter jul! vi ska arbeta på våran strandkropp 2010! ; )
En till lite rolig grej, jag hittade en liten rolig grej hemma hos emma! Alltså för mer än ett år sedan så bestämde jag och emma att vi skulle börja träna 2-3 gånger i veckan och varannan månad skulle vi mäta oss och se!
men det blev ju aldrig riktigt så, vi tränade i kanske 3 veckor och sen blev de inge mer.
Men iallafall, jag hittade de pappret där jag hade skrivit ner alla mina mått, hade mätt- Lår, midja, mage, vad, arm. och då tänkte jag att jag skulle mäta mig nu.. typ mer än ett år efter bara för att se vad som hänt!
Och jag blev både ledsen och faktiskt lite överraskad också! På låren hade jag tappat 3-4 cm.. vilket inte är bra!
alla mina muskler har farit bort, så det var tråkigt att se. Magen och midjan hade jag knappt ökat med något, Det gör mig glad! och resten hade jag ökat med kanske 2-3 cm så det är helt okej faktiskt!
Trodde det skulle vara mycket värre.
jaja. innan sommaren ska min kropp vara perfekt!: )

Nu sitter jag här och har nyss klätt granen med syskonen och mamma, och jag sitter i mitt rum och lyssnar på julmusik medans mamma springer in o ut i mitt rum.. hon städar faktiskt lite åt mig ; ) hah. slött av mig och snällt av henne. elr städar o städar hon rensar kläder och jag säger om dom ska kastas åt fan elr om jag ska ha kvar dom!
Snart ska jag börja min Söndags Städning! dammtorka, dammsuga, packa osv.

Jaa, Här kommer mina söndags frågor!

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag var med dom bästaa! ;-*

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en sten.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Jaadu, klädde granen? rensade gamla kläder?

Det senaste någon sa till dig
: hmm, jonte kom in och sa hej

Vad har du druckit idag: julmust (y)

Vad var det senaste du åt: en lussebulla!

Vad var det senaste du köpte: julklapp åt bullan

Vad är det för väder hos dig nu: snöö

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa.

Sover du tungt: i natt gjorde jag nog det!

Drömmer du mardrömmar: njaa, jo ibland men inte så ofta!

Favoritlåt just nu: finns så himla många! just nu har jag nog ingen!

Vad gör dig glad just nu: mina bästa vänner och david! ;-*

Vad ska du göra härnäst: städaaa

Humör just nu: vet inte. glad!

Kläder just nu: kastade på mig nå.. det blev svarta strumpbyxor, ett lila linne och en svart kjol!

Hur många kuddar sover du med: en hos mama, två hos papa!

Spelar du något instrument? ne, elr jo. sjunga är ett instrument ; )

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska tror jag.

Är du kittlig: otroligt faktiskt.

Längtar du mest efter just nu: Julafton! att få sjunga, Emma Lina och såklart Daviiiid! ; )

kanske ska ta och berätta lite hur min kväll igår blev!
Det blev att jag var med Emma, Lina och David efter allt tjorv med skjuts osv!
vi var här hos mamma och såg tv, snackade. orkar inte hitta på så himla mycket, alla var lite små sega och trötta. jag var iaf det ;D men det var ändå trevligt! det är alltid trevligt.
Emma och Lina for hem vid elva och david stannade kvar till kanske ett halv två, kommer inte riktigt ihåg faktiskt!
var otroligt skönt att få vara och träffa david, hade ju inte träffat han på en vecka så jag hade saknat han väldigt mycket! : )
men efter han hade gått så somnade jag nästan direkt, grymt skönt vare att sova oxå! drömde otroligt bra drömmar så jag mådde toppen när jag vaknade! (y)
 
Nee, nu måste jag börja städaa! höres!

Pusss.


Btw, här får ni också låten som jag har fastnat på!
Jag gillar inte EMD men den här låten tycker jag är bra, och jag älskar stämmorna!
så här säger jag faktiskt Lyssna och njut nuu!!



Och jag ursäktar för det långa inlägget ;b haha. hoppas ni orkar läsa halva iaf!

Kommentarer

  • david säger:

    hahah du är iiinte en nattmänniska ;b du vill alltid sova vid typ 23 ;)

    2009-12-21 | 14:08:16
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: