Live wild ✌️ Die free

första slalom åket!

Kategori: Allmänt

tja!
idag har jag varit i klinten, kuul.. men ändå pinsamt.. usch vad jag är dålig... ;p haha!
men iaf, Jag fick tvinga mej upp klockan kvart över nio för att hinna! fyfan säger jag då..
det var verkligen jobbigt, men när jag väl kom upp var det ändå skönt.. sedan ringde jag till min käraste emma, och frågade när dom skulle komma, och hon sa att hon fortfarande låg i sängen, åhh, skönt!
klockan 11 kanske,.. då kom dom för att hämta upp mej ;b kom dit typ 12 och träffade samuel och åkte med han!
åkte till ungfär 4 dåå var vi slut, skönt att vara hemma igen!
vad ska man göra ikväll dåå, blir kanske bara en hemma kväll.. ganska skönt egentligen, :)
jag är slö och då är det skönt att få vara slö ^^
ska ta å lyssna på bra musik nu!
pussss

i wanna stop the world and give you my time!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: