Live wild ✌️ Die free

fredag!

Kategori: Allmänt

aså wow! vilken kväll, helt otroligt kul!
kanske ska börja beräta min dag från början, jag klev upp som vanligt klockan 7 och sminkade mej fick stressa lite mkt, för jag kom fan inte upp, förjävligt trött var jag :)
men till slut kom jag mej upp och till bussen oxå! missade den inte ens! (y)
skolan var helt okej faktiskt, fredagar börjar ju bra :) hehe, hk!
gjorde semlor och köttfärssoppa! (y)
fick äran att jobba med marcus, chrille och nathalie ;p
jajja, hade inte mkt mer kul att berätta om skolan.. ^^
men efter skolan for jag hem till papi, och såg på tv tog det lugnt :)
klockan halv fyra pallade jag mej till emma för att vi skulle beställa pizza och vi i bandet skulle käka ihop!
var as hungrig innan, men orkade fan bara halva pizzan (y) 
efter det var klockan typ halv 6 då drog vi oss neråt i källaren och repade, vilket var mkt länge sen vi gjorde.. :)
 efter klockan 7 kom kekke och david och vi fick ihop "say goodbye" så den vart riktigt grym!
fyfan! verkligen bra!
nu är klockan halv ett och jag ska upp halv tio imorn, emma och samuel, elr emma .. tvingar med mej till klinten,, herregud vad jag kommer skämma ut mej, omg.. jajja!
samuel och emma kommer fett å¨ka ifrån mej, och där står jag ensam, får åka med emmas lille syrra och hennes mamma då!: )
ahhah, herregud!
nemen, nu kanske man ska ta och dra sig i säng.. elr kanske kolla vars alla mina saker är!
haha, kan vara en bra idé! =)
pusss (:

musik musik musik musik musik musik musik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: