Live wild ✌️ Die free

hejsan.

Kategori: Allmänt

nu är det ungefär en vecka sen jag skrev.. har inte hunnit gått in på datan nå hos pappa! .. känner mej lite dum över det men haha, får ta igen det nu! :)
i torsdags fyllde jag år, woho!
jag fick pengar i stora lass!
sammanlagt vart det 3100 kr !
jag är rik, naat.. jag var rik i ungefär två dagar, för på lördagen drog jag och emma å shoppade!
hittade ett par jeansleggings, ett par jeans, en tröja och en tunika :)
nöjd! (y)
jag hittade en väska oxå men jag vågade inte köpa den, jag köper den nästa gång!
men jag var ändå lite besviken på mej själv. egentligen for jag till luleå för att köpa skor, letade typ på alla skoaffärer som finns i lule, men jag fastnade inte för nån,..
så det får jag oxå ta nästa gång!
men själva kläderna är jag nöjd över!
nog pratat om helg och pengar, idag är det måndag, men jag gick inte till skolan, hade nämligen migrän igen....., mamma säger att jag måste kolla upp de där, för hon tror att jag behöver glasögon (y) hahah, hoppas inte.
på torsdag har jag matte prov och so prov (y) toppen!
jag säger bara fan, speciellt åt matten, jag har ju legat efter så himmla mkt för jag har varit borta den här månaden och förra månaden .. pga musiken och sjuk.. så nu kan jag ju typ inte ett skit, och ingen här hos mamma kan matten ingen kan hjälpa mej, känner mej helt lost. fan.
men som tur var så var jonte här ett tag på eftermiddagen så då försökte han hjälpa mej lite iaf,
så nu förstår jag lite bättre, men det är ju ändå typ 30 saker till som vi måste kunna. som jag absolut iinte kan, så de måste jag fråga om i morn!
det får jag inte glömma! för jag har bara 30 minuter på mej att ta hjälp, för i morn har jag musik pass exakt då jag har matte, bra men ändå dåligt (y) heheh,
från helvettet till en annan sak :)
på lördag är det ju alla hjärtans dag.. vad ska man då hitta på ?
alla ska ju typ vara med sina killar, .. man har ju sina drömmar, men men ;b
emma sa att hennes kille kanske inte kunde så då får jag ta och be om en dejt till emma :) om jag inte får nå annat att göra,
annars i helgen ska jag väl bara ta det lugn, undrar lite på när jag ska ha mitt kalas, om jag ska ta det på den här fredagen elr nästa helg :p
we will see,
jag längtar tills när vi får demot!!!!! faaaaaaaan, jag av lider ju ! :)
hoppas att den blev bra jag kommer ju fan inte ens i håg hur våran egen låt går :s ;b (y)
jajja, nu måste jag plugga so, kristendomen! men jag ska fan få mvg på den hära! om jag får det lutar nog mitt betyg på ett mvg till sommaren kanske :)
pusss ;**

trying..  

Kommentarer

  • emma säger:

    Jag kom ju på att jag (fortf) inte har sagt grattis till dig, sorry Jillen! Men grattis i efterskott i alla fall;)

    2009-02-10 | 21:03:12
    Bloggadress: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här: