Live wild ✌️ Die free

längtar som ett as till imorn!

Kategori: Allmänt

hejjjj!
jag är sååå glad idag!
vi har fått ihop en hel låt på 2 dagar och imorn ska vi spela in den! woohoo!
ska bli såå otroligt overkligt kul! kan inte fatta det, längtar längtar. 
hehe, jag kanske ändå ska försöka berätta om dagen,  måndag=skolan.. suck..svårt som fan att komma upp och tråkigt att helgen har gått så snabbt,
skoldagen började med dans på idrotten.. kul (y) naat, usch.. hatar dans.. varm där inne som fan och massa drägg att dansa med (y) jag tror ingen riktigt tkr det är kul,
jajja, sen engelska, so lunch!!! sen no och matte men ingen vikarie kom så vi fick gåå.. men jag skulle ändå på musik klockan halv 2 till halv 3 ;p 
det är den roligaste lektionen på hela veckan så det gäller att njuta! :)

efter det for jag med emma direkt hem till emma och dåå tränade vi på stämmor och sen åt jag oxå hos henne:)
god mat, biffar och potatisklyftor med tzatsiki (stavning? ;b)  men det var mummms iaf!:) tack anna och tony ;p
hahah,

jag vill bara påpeka jag är såå jävla glad att fredrik är tillbaka! han har man saknat. vi har världens bästa musiklärare ! John och Fredrik!
fyffan vad man kmr gråta när jag går ut nian och inte får ha dom nå mer ;s:p hahah,
töntig jag lät nuu, :p hahha
men iaf, i morn är det tisdag och jag har tagit ledigt från skolan för vi ska som sagt till lule och spela in demo i en riktig studio, förlåt om jag skryter  x) heheh (y)
jag vill oxå påpeka eller kanske ge en hälsning till alla tjejor i banden, jag älskar er otroligt tack för att ni gör att min dröm blir sann <3<3
är så jävla tacksam över det!
jajja, nu ska jag lyssna på musik och njutaa.. iallafall försöka..

i'm coming through even if it hurt's.. i like you so fucking.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: