Live wild ✌️ Die free

plugget gör en galen!

Kategori: Allmänt

hejsan!
aså fyfan vad jag har fullt upp med plugget, hínner inte göra nått annat! fyfan,
idag fick vi sluta halv 2 .. så då gick jag hem, när jag kom hem fick jag väldigt ont i huvudet, så jag vilade och sen började gnäller,
mama kom hem och började gnälla att jga inte ska sova på dagen och att jag ska plugga, asså ingen verkar fatta att man är jävligt trött efter en hel skoldag?!
men kmr hem och bara vill sova, och då ska man fortsätta plugga, det tar kååål på kroppen.. jag somnade iaf efter jag hade ätit .. sov till fem sen började jag plugga!
nu är klockan åtta och jag har pluggat konstant helatiden, matte och so.. jag kan typ so:n nu :) WOOHOO äntligen!
matten skiter jag nästan i .. kan inte matte och orkar inte med det .. har inte orkat med det den här månaden, har haft så himmla mkt känns de som!..
jajja, nog pratat om skolan och prov.. min blogg börjar bli tråååkig.. ;b
men jag kan komma med roliga nyheter!:)
har fått en spelning på arenan den 14e mars :) får 5000 kr !!
fyfan, mesta vi har fått ever ;b
vi har faktiskt fått ganska många spelningar, 12e 14e 18e mars :p
ska bli asigt kuligt! ser framimot det! ;b
men nu ska jag dra mej till plugget igen,
pussss ;-**

thinking of you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: