Live wild ✌️ Die free

snabbis!

Kategori: Allmänt

hejsan hoppsan!
fyfan vad rolig dag!
jag skulle vilja skriva as mkt men jag har inte riktigt tid med det, ska packa för jag ska till pappa nu typ.. ^^
men jag kan skriva lite..
jag vaknade klockan 9 och gjorde mej i ordning klockan 10,10 gick bussen.. var ffaktiskt lite nervös!
men det gick bra, fick köra låten så många gånger att nu är jag less på den :p hahha
men till slut vart den hyffsat bra, det är svårt att få den perfekt efter som det var första gången vi spelade in en demo i en riktig studio!
vilket minne asså! :)
jag som skulle ta många kort, men min kamera dampa.. ;s (y) elr julias, men nåra bilder vart dee ju, :)
men nu ska jag packa,
här kmr nåra bilder bara ;p
ursäkta kvallan :)
puss




där får ni nåra, :)

Kommentarer

  • emmis mama säger:

    va coola ni ser ut i studion! ska bli spännande att höra resultatet! Kram

    2009-02-09 | 14:32:51

Kommentera inlägget här: