Live wild ✌️ Die free

vecka för vecka

Kategori: Allmänt

hejj!
länge sen jag skrev? kommer inte äns ihåg när  det var sist jag skrev..
jag kanske ska berätta lite vad jag ahr gjort i veckan..
för det första vill jag nämna att jag inte har nått prov bara en läxa JÄVLIGT skönt!
imåndags var jag som sagt på skolan som vanligt, efter det for jag hem till emma, vi gjorde en låt.. vart en riktig smör-ballad låt..
men faktiskt en lite mer ovanlig ballad, i think.. vart i allafall ganska nöjd, ganska så ljus vart den! så det gäller att vara i topp form när man ska sjunga den :) heh
efter det for jag hem, fick skjuts av emmas familj för dom skulle ändå till farmorn som fyllde år!
jag kom iaf hem typ 6,.. då tog jag det bara lugnt åt och satt här framför datan hela kvällen.. ^^
sen kom tisdagen!
då hade vi musik på morgonen, roligaste som finns!
vi håller på att lära oss en ny låt äntligen, såå det går framåt iallafall! men jag minns inte vad den heter,
dt var det ända roliga på heladagen,.. gick till halv fyra,, suck..
efter det så for jag hem till emms igen!
sjöng lite och sen åt jag där och var där till klockan slog 6 :)
då for jag med bussen och stina till björknäs vi skulle kolla på estetarnas uppträdande(y)
skoj ;b man blir ju ganska så jävla sugen på att börja där när man ser hur kul det  verkar!
men tiden kmr väl gå snabbt och snart står jag där :)
får vi hoppas iallafall, gud i himmel vad jag har börjat säga "iallafall" mkt.. ;b
juste påtal om skolan.. jag har fått tbx mina prov!
matte G
fysik G
so G+

jag är grymt besviken på mej själv när det gäller fysiken och so:n .. kunde har gjort mkt bättre ifrån mej känns de som!
fan!
jajja, ingen idé att gnälla på mej själv nu.. hjälper ju ändå inte, jag får se till att plugga extra mkt till nästa prov.. ;s (y)
ikväll ska jag kanske vara med pontus, emma, samuel, stina.. får se hur det blir med dee, har varit mkt om de så vet inte..
men we will see.. nu ska jag käka nåå,
pusss ;-**

when i'm gone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: