Live wild ✌️ Die free

fredag, stressigt

Kategori: Allmänt

stressigt men kul, ^^
idag har vi haft en spelning, på en fredag.. imorn har vi oxå spelning på snabelhuset.. tror jag redan har nämnt det redan, men kom dit!
jaa iallafall så var jag tvungen att ta ledigt sista timmen på skolan för annars skulle vi inte hinna, vilket som var jävligt sant, vi hade beställt alla högtalare och trummor och mickar och allt till stället som vi skulle uppträda på .. och det är ju ganska klurigt att sätta upp allt de själv så vi tog hjälp av john våran musik lärare! tack gud att han var nog snäll och hjälpte oss!!
men iaf så först när vi skulle stoppa ihop trummorna så funkade inte ena delen så då fick jag lite panik men tillslut fixade vi det! och sen skulle vi stoppa i ordning högtalarna men dåå funkade inga mickar, då vart jag ännu nervösare fyfan! så då fick vi ta och ringa till stället där vi hyrde ifrån och fråga vad som kan vara felet, efter flera samtal så gick det! tur, och dåå var det ju sista tjorvet innan uppträdandet tänkte jag, men nej verkligen inte.. då hände typ det som absolut inte fick hända, emmas gitarr gick sönder, och du tror hon hade nån extra gitarr?! nej, faaaaaan.. men våran underbara musik lärare john räddade oss med att han hade en gitarr i bilen!! woho! han offrade sin gitarr ändå fast han oxå skulle ha en spelning samma kväll och behövde egentligen den gitarren!
allt kändes så himmla dåligt, usch.. men till slut såå fick vi allt till rätta och hade riktigt kul! dom tyckte vi var jätte duktiga! det värmer varje gång jag får höra det! (:
och vii fick 3000 kr! grymt!
såå nu är jag helt slut.. men fyfan vad kul det var att stå på scen, ändå fast det var jävligt tråkig publik ;s ;b 
det var ju så himmla länge sen man stod på scenen!
från en sak till en annan på torsdag fyller jag år :)
hahah, kul ^^
nu ska jag nog ta och sovaaa, jag sover i julias rum i natt för att jonte har snott mitt rum, han ska tydligen på match tidigt i morn elr nå sånt, såå då fick jag kila mej till julias rum, funny.. ..
jajja, har nog inte mkt mer att berätta ska försöka skriva i morn ändå fast datan är jäävligt seg.. känner mej såå dum om jag inte skriver, man ska inte slarva! ^^
hare !
poss ;-*

think i'm missing you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: