Live wild ✌️ Die free

hejja!

Kategori: Allmänt

hejsan, jag har inte kunnat skriva på typ en vecka nu.. förlåt ;b
men igår fixade julia oxå så att våran data fick virus (y)
såå nu är den seg som faan, men men..
det är torsdag i morn, och veckan har bara varit vanlig och tråkig, mkt lektioner .. som alltid.. fyfan, nu har jag fått ett sånt här il igen så jag längtar så jävla mkt till estet!
fan oxå, tänk 2 år? en evighet, alla säger att det går så snabbt att man inte hinner tänka, men jag hinner tänka på estet varenda dag!
lovar dej! :)
antar att det är bra kanske ;b
imorn går vi till halv fyra, shit fyfan säger jag.. no sista passet, då somnar man ju typ..
WOOHOO! jag kommer med en nyhet!!
det var en tjej som ringde till lina i förr går  tror jag det var, hon kom från typ media programet i luleå, och har nån slags studio hemma hos hon elr nå, och hon hade hört oss på brolle och tyckte vi var bra, och nu vill hon göra en demo med oss! så det blir på tisdag!  Wohoo! here we come!  ska ta ledigt från skolan och vara där typ i en hel dag, jag vet inte ännu vikken låt det blir vi tar men fyfan vad kul!! (: är så himmla lycklig! (y)
det känns som om vi har legat bort glömda ett tag nuu, för att allt har gått så segt, men nu går det framåt igen! :)
glad är jag ! :)
men nu ska jag se på made in sweden!
pöss

kom och kolla på lördag, snabelhuset! (:

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kött fifan. göttmos hörru. får man en tia ifall ni blir kända? please?

    Gimmiemore. Thailand mars ;) woho.

    2009-01-28 | 23:02:25
  • emma säger:

    Fan vad kul! Lycka till på tisdag = )

    2009-01-29 | 19:36:57
    Bloggadress: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här: