Live wild ✌️ Die free

yee

Kategori: Allmänt

don't know what to do..
jag vet inte längre, det är så svårt.. jag vill inte verka vara en sån som gnäller över ingenting.. men skit,
jag hatar att behöva känna så för det är inte första gången, men det går till en viss gräns och sen kan man inte låta bli att bry sig om det.
den gränsen är jag på nu,
deppppdeeppppdepppdeepppp!
just nu vill jag bara sjunga, ställa mej på en scen och bara glömma bort alla problem, bara stå där och göra det jag älskar mest.
jag måste säga att, musiken gör en glad när man är ledsen.
musiken är allt.

nu ska jag ta mina hörlurar och stoppa på högsta volym och bara drunkna i musikens värld :)
och bara glömma allt. mina småa problem är ingenting! inget.
hahah, snart börjar väl vissa tro att jag ska gå och ta självmord elr nå x) nene,
jillie is the chillie.

just now it feels like my world is upside down.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: