Live wild ✌️ Die free

alder dag

Kategori: Allmänt

tjohej, idag vart det alder!
äntligen fint väder, så himmla skönt!
sov hos emma inatt, oplanerat, men jag vart så slö orkade inte cykla hem! hahah, såå då vart de så.
gårdagen var helt underbar, var fan glad hela dagen! Vi repade och det var ju så j*vla länge sen, så det var bara så kul.. kunde inte sluta le, gud vad kul det var!
vi lärde oss en ny cover, fall for you- secondhands serenade


tror den kan bli riktigt rolig att köra!  vi ska försöka göra den så proffsig som möjligt! jag är så taggad på att uppträda, jag vill så jävla mkt!
vi repade iaf typ heladagen, alla var glada och koncentrerade så det var väldigt kul!
jag åt hos emma och var med emma, lina, stina, stina på kvällen.. gjorde någon riktigt sjuk film, den vart inte alls bra, haha, den hette iaf "back to the 60's"  vi hade klätt ut oss och sminkat oss väldigt vackert, *host*

joo, och idag som sagt drog vi oss till alder, var inte många man kände där. men det var väl ändå trevligt, kom nyss hem, ska duscha sen ska stina nilsson komma en stund, snacka lite om allt som händer runt om i världen ;b haha och sen ska jag fara å handla med emma =) till stugan imorn!
VI STICKER DÅ! =)
ska bli så kul! tjocka oss med massa mat i 2 dagar (y) det blir kul.... gå upp 5 kilo typ!
det ger vi tummen upp för ^^

jaja, jag skriver när jag har kommit hem från stugan, alltså på fredag, om jag hinner!
puss, hare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: