Live wild ✌️ Die free

lääänge sen

Kategori: Allmänt

ojojoj, ursäkta mig föratt jag har varit så jävla dålig på att skriva på sistonde.. dåligt av mej!
men jag ska försöka komma ihåg alla dagar =)

grekland, vad där i en vecka, det var hyffsat bra väder!  vart väl lite brun, det var bara så jävla skönt att bara vara där, så fint o mysigt!
skulle gärna ha stannat en vecka till, men jag saknade ju kompisar och boden, sverige så det var skönt att få komma hem oxå!

boden alive helg jag kom ju hem på fredag morgon och då sov jag typ hela dagen, och sen pallade jag mej till boden alive, mkt folk vare, jag gick dit med lina stina stina signe och oskar, det var trevligt.. såg på markus fagervall som var så jävla grym!
var iaf där båda dagarna, åkte bara en karusell, hade tyvärr inga pengar kvar.. :/ men men =)

söndagen var jag med lina stina stina vi får och kollade på korpfotboll, det var trevligt, sen sov vi i signes husvagn =)

måndag var väldigt tråkig, städade for till mamma.. fast sen på kvällen var jag med oskar david och linaa, vi chillade hos david =)

tisdag var jag bara hemma på dagen, och sen for jag och såg på jeppes fotbolls match sen for vi direkt till stugan, hjälpte att plocka upp saker osv =)

onsdag  for vi tidigt till stugan var där och hade det trevligt, var fint väder så vi badade och sen får vi hem på kvällen, var med oskar på kvällen .. inte mkt mer

torsdag  jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen, men på kvällen var jag först med lina och sen for jag o sov i stugan,

fredag var jag hela dagen i stugan och sen på kvällen grillade, jag lina signe david oskar , och sen kom ejjan, stina o stina.. dom tittade förbi ett tag =) det var väldigt trevligt!

lördag dagen vi alla hade väntat på!  for till lina dirr på morgonen snabbade oss att göra en tårta och sen sprang vi över till emmas hus och väntade tillls hon kom hem! =) dom vart jätte överraskade :') så glad jag var att hon hade kommit hem, hon höll fan på att börja gråta<3 =) aww  haha,
på kvällen vart det film kväll med emma och linaa o hela emmas familj typ =)
det vart bara Will smith filmer! =)
först hancock


sen I am legend


mums! snyggggggging!

söndag, inte mkt, firade julia sen .. int mkt

måndag igår alltså, färgade håret en heldag, fyfan vad less jag vart.. var jätte otrevlig mot emma, förlåt mig!
sen på kvällen umgicks jag bara med kompisarna, såg på film och snackade =)

och idag tisdag for jag in till stan med emma lina och linas lilla syrra iris =) chillade sen for lina o jag hem till mej och bara snackade,.. känns inte alls att de är sommarlov!? vars fan for de fina vädret!? :/
piss, jag vill åka till linas stuga ihelgen! hade varit så hiimmla skönt.. bara fara bort,
vad ska man hitta på nu ikväll dåå? ska vara med linaa får se vad vi kan hitta påå, hon ska iaf sova i min stugaa =)
så vi hittar säkert på nå kul! <3
nu ska jag kilaa, kanske slänger in nån bra låt elr så, får se..

pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: