Live wild ✌️ Die free

Jag har blivit en riktig film nöörd!

Kategori: Allmänt

tjoo,
fyy så trött jag är, har inte sovit många timmar inatt kan jag då säga ^^
igår var det iaf fredag, hade det chill, var med david på kvällen.. såg en jävla massa filmer och hörde när han spelade in sin nya super duper braa låt! =)
vi såg iallafall 2 skräckfilmer och en komedi o en dans film typ =)
först såg vi:

en härlig gammal goding ;)

sen:

grymt äcklig film.

sen:

snyggingggggg.se

sedan tillsist! den värsta:

usch, usch, usch! aldrig mer!
verkligen äckligt läskig den var!!

ikvälllll
ska jag umgås med mina underbara kompisar, emma och linaa <3
nu ska jag laga mat.
hare.
pöss

i learn how to live.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    pillendillen, det stavas learn

    2009-07-12 | 17:05:04

Kommentera inlägget här: