Live wild ✌️ Die free

linis bikinis =)

Kategori: Allmänt

tjohej, ikväll har jag varit med min underbara kompis lina bäcklund! (:
först kom hon till mig och då knäppte vi lite bilder, sen hade vi tråkigt så då tog vi en cykeltur och hamnade på smörblomman, var där ett tag och sen for vi hem=)
slänger ut nåra bilder från ikväll i slutet av inlägget.
imorn äre dax för uppträdande, jag vet inte hur många gånger jag har nämnt det men de ska bli så kul!
taggggad är jag!
ohh juste, nyss ringde emma mig, hon är ju på pdol och ser dead by april jävligt fuskigt, vill oxå vara där men hade inte pengar till de..  men iaf jag fick höra när dom spelade losing you! grymmmmmt.

nu ska jag väl bara ta det lugnt och sitta här ett tag sen ska jag dra mej i säng så jag är pigg och glad imorn!

pusss













hur kan man tappa orken att andas?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: