Live wild ✌️ Die free

söööndag

Kategori: Allmänt

alltså det här är första söndagen på väldigt länge som har varit kul!
det har inte alls kännts som att det är en söndag, väldigt bra..
men iaf, idag har det varit spelning igen, jag måste få säga att det gick dåligare än igår, men det var ju itne dåligt i dag elr nå, men bättre gick det igår.
Men det var kul och det är väl huvudsaken? =)

Ikväll ska jag umgås med mina underbara kompisar, ska bli myspys och kul.
nu sitter jag här med min lille bror jesper emil bernad holmgren, väldigt gulligt namn måste jag säga!
han hälsar hej, haha.. hmm, jag har laddat in många bilder från idag så jag tänkte slänga upp nåra.

jag änd emmmaa <3


<3<3

sötaste hundvalpen ever! <3

snyggingar<3 på retro cafét

mums med macka =)

sexiiii siggge ;) <3

det vart bara ett annat linne idag, ^^
har fan inge kläder hos papaa..

jajja, nu ska jag kilaa mej till emma tror jag,

pusss

i put my life back on the road.

Kommentarer

  • emmas mama säger:

    Ni var som vanligt skitbra båda dagarna! Hälsningar från fanklubben!

    2009-07-26 | 22:17:04
  • oskar säger:

    ni e bäst:)

    2009-07-29 | 07:32:32

Kommentera inlägget här: