Live wild ✌️ Die free

Uppträdande imorn!

Kategori: Allmänt

nu är man riktigt taggad alltså! =)
imorn har vi spelning, ska bli så jävla grymt kul jag som har gnällt så mkt på att jag vill stå på scenen! och nu ska jag äntligen få det.
repade sista gången igår, det gick jätte bra.. alla var jätte glada så det var jätte kul!
efter repningen såg vi film och tog det bara lugnt, det vart först nån rysare den hette 30 days of nights och sen såg vi i taket lyser stjärnorna och den är ju så hemsk, fy vad jag grät.
jag och emma sov ju hos lina, väldigt skönt =) utom att jag fick jävligt lite plats för dom grisarna bredvid mej tog så mkt!
vaknade halv 2 typ, var ju vaken ganska så länge, somnade vid 6.

iaf imorn spelning på norrigården klockan 12.00, vi har även spelning på söndag samma tid så det är bara att välja någon dag så kommer ni =) eller så kommer ni båda dagarna (;


Life sentence + daavd 
 
nee nu ska jag kilaa, typ hoppa in i duschen elr nått sånt =)
hare!

pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: