Live wild ✌️ Die free

hårfärgningsdag!

Kategori: Allmänt

tjenare kungen!
hah, tar emmas citat^^
tänkte berätta lite vad jag har haft för mig igårkväll och idag!

i gårkväll var jag med stina fredrik och signe, vi såg skräckfilm och "grillade" lite =)
skräckfilmen var hemsk, såg inte ens halva.. men ändå så skrek jag som ett as! ;s
uschh!
den hette The unborn väldigt äcklig men faktiskt ganska så bra!

ser kanske lite overkligt ut men den var fan bra.. elr läskig/äcklig ^^
vågade inte cykla hem så jag sov i sigges husvagn, trevligt trevligt =)
vaknade halv 12 av att mama ringde, sen åt vi och for till emma, cyklade in till stan och kikade lite, gick på glass boden för första gången ;b mums!
köpte hårfärg och for sedan till emma och färgade, vet inte hur det vart egetnligen, men signe, emma och mamma tyckte att det vart mkt finare än förut iaf, så får hoppas att det stämmer ^^

måste få slängaa ut en skit bra låt, hörde på den idag hos emma, skulle kunna gråta åt den!
väldigt fin!
The fray- Look after you




Lyssna och njut!

pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: